OTP SZÉP kártya banki ügyintézése

Kedves Munkatársak!

A SZÉP kártya banki ügyintézésekkel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatom Önöket:

A Menedzsment Campus épületben található OTP fiók vezetőjétől – tekintettel a fiók kapacitásaira – az a kérés érkezett, hogy a SZÉP kártya ügyintézés minél gördülékenyebb lebonyolítása érdekében lehetőség szerint ne egyszerre érkezzen egy-egy szervezeti egységtől nagyobb létszámú kolléga, mert így hosszabb várakozási időre kell számítani.

Azon munkatársaknak, akik ebben a fiókban szeretnének ügyintézni, segítségül csatoltan küldjük az Igénylőlap OTP SZÉP kártya szerződéshez nyomtatványt, és az OTP SZÉP kártya pót- vagy cserekártya igénylőlapot.

  • Az Igénylőlap SZÉP kártya keretszerződés megkötéséhez nyomtatványt annak kell kitöltenie, akinek nincs SZÉP kártya szerződése, vagy aki nem tudja, hogy aktív-e.
  • A pót- vagy cserekártya igénylőt annak kell kitöltenie, akinek van szerződése, csak lejárt a kártyája.

Felhívjuk a figyelmet a nyomtatványok teljes körű kitöltésére, az adóazonosító is mindenképpen kerüljön rá.

Kérjük lehetőség szerint egy-egy szervezeti egységnél szedjék össze a nyilatkozatokat – az adatvédelmi szempontok figyelembe vételével zárt borítékban -, és csak egy munkatárs vigye le a fiókba. Ezután a banki ügyintézők berögzítik az adatokat, és utána értesítik a kollégákat, ha mehetnek személyesen is. Ezzel lényegesen lecsökken a várakozási idő, mindenkinek előnyösebb.

 

OTP SZÉP kártya pót vagy csere kártya igénylő lap

Igénylő lap OTP SZÉP kártya szerződéshez

 

G y ő r, 2019. május 10.

 

 

                                                                                                          Váginé Varga Zsuzsanna

                                                                                                                     hivatalvezető