Munkatársak adatainak ellenőrzése
Kedves Honlap Adminisztrátorok!
Ismét eljött az idő, amikor a munkatársak honlapokon és telefonkönyvben megjelenő adatait ellenőrizni szükséges az admin felületen.
Ehhez kapcsolódó fontos tudnivalók:
1. az érintett oldalakhoz tartozó felelős személyek listáját itt érhetitek el – ahol változás történt a felelős személy kilétében, kérjük, minél előbb jelezzétek!
2. a jóváhagyási felület kezeléséről felhasználói kézikönyvet készítettünk, amit INNEN tudtok letölteni, illetve a MOODLE-ben a Letölthető anyagok között is elérhettek.
3. A jelenlegi jóváhagyási határidő: 2013. október 11. , péntek
Nagyon fontos a határidő betartása, ugyanis a fenti dátumig nem ellenőrzött adatlapok automatikusan kikerülnek a telefonkönyvből a határidő lejárta után!
Ha bármilyen kérdés, probléma lenne a felület kezelésével kapcsolatban, jelezzétek nálam, vagy Ranga Péternél a szokásos elérhetőségeinken és nagyon szívesen segítünk.
Előre is köszönöm mindenki segítségét,
Üdv,
Judit
Benecz Judit |
|
Rektori Hivatal |
Széchenyi István Egyetem |