Marketinggel a versenyképes vállalkozói tudásért

(forrás: www.edupress.hu 2009.03.18.)


A győri Széchenyi István Egyetem Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kara a Nemzeti Fejlesztési Terv és a Gazdasági Minisztérium támogatásával március 19-én, csütörtökön és március 25-én, szerdán Marketinggel a versenyképes vállalkozói tudásért címmel tart szakmai képzést kis- és középvállalkozásoknak. A helyszín az egyetem VIP terme (Győr, Egyetem tér 1.) biztosítja, a díjmentes képzésre való jelentkezéseket pedig a regisztráció beérkezési sorrendjében fogadták el.

A képzésen B. Keleti Katalin, a Magyar Marketing Szövetség 2003-2009 közötti főtitkára, a fogyasztói elégedettség-vizsgálatok szakértője tart előadást március 17-én, csütörtökön 10 órától, majd Kozák Ákos, a GFK Hungária ügyvezető igazgatója, a Magyar Marketing Szövetség elnöke a piacismeret fontosságát mutatja be. Dr. Deli Zsuzsanna, a győri egyetem egyetemi docense a marketing eszközöket, Bíró Péter marketing tanácsadó, nyugállománya előtt több magyarországi cég, így például a MÁV marketingigazgatója a termék-ár összefüggéseket, Tonk Emil, eladási menedzsment szakértő, tanácsadó, több nagy sikerű kommunikációs tréning és szakkönyv vezetője és írója az értékesítés kérdéskörét elemzi. 14.50-től dr. Józsa László, a győri kar dékánjának helyzetelemzésével folytatódik a szakmai képzés, majd B. Keleti Katalin a vevőkapcsolatok fontosságát értékeli. A szakmai felkészítés első napját a résztvevők és az előadók fóruma zárja.

A második továbbképzési nap március 25-én, szerdán 10 órakor Balogh Gabriella, a ZSERON Kft. értékesítési és marketing igazgatója Stratégia című előadásával kezdődik. A márkaépítés a témája Kőszegi András, gazdasági újságíró, a Gazdasági Rádió műsorának főszerkesztője előadásának. Fixler László, egy tanácsadó cég ügyvezető igazgatója, marketingszakértő a marketing kommunikációs alapját mutatja be. Varga István, az Év Honlapja online marketingkommunikációs pályázat alapítója, az Internet Marketing Klub elnöke az online kommunikáció gyakorlatát értékeli, majd Totth Gedeon, a Budapesti Gazdasági Főiskola Kereskedelem és Marketing Intézetének igazgatója, főiskolai tanár a reklám kérdéskörét elemzi. A második nap programja, a két napos szakmai képzés konzultációval zárul.