Hiánypótló beszerzési kézikönyv, egyetemi gondozásban

Kimondottan gyakorlati jellegű, hiánypótló könyvet jelentetett meg az UNIVERSITAS-GYŐR Nonprofit Kft. A szerzők, Dr. Süle Edit, a Széchenyi István Egyetem docense és Schunder László, a terület elismert szakembere a stratégiai beszerzés hasznos tudnivalóit foglalták össze élvezetes stílusban.


Győr, 2018. február 22. - SZEhírek

Dr. Süle Edit a Marketing és Menedzsment tanszéken a vállalati stratégiai beszerzéssel kapcsolatos ismeretekre is oktatja a hallgatókat. Vendégelőadóként hívta meg a campusra Schunder Lászlót, a Rába stratégiai beszerzési vezetőjét. Együttműködésükből született, EFOP forrásból a Pénz az ablakban – A stratégiai beszerzés gyakorlata című kézikönyv, amelynek bemutatóját február 27-én, kedden 16 órakor tartják az egyetem ÚT 114-es termében.

A szerzők megközelítése abszolút gyakorlatias, mint ahogy a könyv stílusa, hangvétele is. Olyan szemszögből mutatják be az ipari beszerzés stratégiai oldalát és olyan ismereteket közölnek, amik máskülönben nem, vagy csak hosszú évek vállalati tapasztalatai alapján, belülről, munka közben szerezhetők meg.

 

 

Dr. Süle Edit egyetemi docens élvezetes stílusban foglalta össze szerzőtársával a stratégiai beszerzés hasznos tudnivalóit.

„Valóban nem íródott még ebben a témában magyar nyelvű kézikönyv. Miközben a cégek életében a beszerzés minőségének és milyenségének közvetlen és nagy befolyása van arra, hogyan alakul a jövedelmezőség. Könyvünk bemutatja a stratégia beszerzők mindennapi kihívásait, azt, hogy mivel is foglalkoznak, és hogyan tudnak jól megoldani különféle helyzeteket. A legtöbb olyan kérdéssel igyekeztünk foglalkozni, amivel a stratégiai beszerzők munkájuk során általában találkozhatnak. Azoknak ajánljuk tehát a kötetet, akik ilyen területen szeretnének elhelyezkedni, de még nem ismerik a csínját-bínját ennek a szakmának. Így például egyetemi hallgatóknak is, akik logisztikai, vagy a hozzá kapcsolódó területeken végzik tanulmányaikat” – mondja Dr. Süle Edit.

A kötet ajánlójában Vastag Gyula egyetemi tanár, az MTA doktora így fogalmaz: „Különös élménynek számít a közérthető stílus és nyelvezet – év valljuk be, a rövidség is, ami azonban nem megy az érthetőség rovására, hiszen minden szakmai fogalom világos magyarázatot kap. Ezekkel a jegyekkel tehát olyan ismeretterjesztő mű született, ami mind a szakmának, mind a széleseb közönségnek hasznos, és ki merem mondani, élvezetes olvasmányul szolgál.”

A Pénz az ablakban – A stratégiai beszerzés gyakorlata című kötet már kapható, illetve megrendelhető az UNIVERSITAS-GYŐR Nonprofit Kft. könyvesboltjában. Azokat pedig, akik kíváncsiak rá, hogy mint jelent a pénz az ablakban kifejezés a beszerzések világában, illetve szeretnék megismerni a szerzőket, szeretettel látják a február 27-i könyvbemutatón.