7/2015. sz. kancellári körlevél a beszerzésekkel és a KH elérhetőségével kapcsolatos tájékoztatás
7/2015. sz. kancellári körlevél
a beszerzésekkel és Kancellári Hivatal elérhetőségével kapcsolatos tájékoztatás
1) Beszerzésekkel kapcsolatos tájékoztatás, határidők
A Szenátus elfogadta a Beszerzési és Közbeszerzési Szabályzatot. A szabályzatok és mellékleteik a http://if.sze.hu címről, bejelentkezés után, a szabályzatok mappában elérhetőek.
A beszerzésekkel kapcsolatosan a nyári időszakban az alábbi határidők betartását kérjük:
Negyedéves toner, kis értékű informatika, irodaszer beszerzési igények leadása (teljesítés a nyári szabadságok miatt irodaszernél 2015. augusztus 20. utáni héten, a többi eszköznél az eljárás lefolytatásának függvényében) |
2015.07.20. |
Nemzetközi utazásszervezési igények leadása |
2015.07.10. |
2) Tájékoztatás a Kancellári Hivatal elérhetőségéről
A Kancellári Hivatal új helyre költözött. Az osztályok elérhetősége az alábbiak szerint alakul:
Bér- és Munkaügyi Osztály |
Igazgatási épület III. emelet, 302 – 304/A. szoba |
Beszerzési és Jogi Osztály |
Igazgatási épület III. emelet, 310 – 312. szoba |
A telefonszámok nem változtak.
A Bér- és Munkaügyi Osztály a korábbiakban megszokott ügyfélfogadási rend szerint működik, kérjük ennek figyelembe vételét az ügyintézésnél (H,P: 9-11, K,Cs: 10-11,30 és 12,30-14)
1) Tájékoztatás munkanap áthelyezésről augusztusban:
Augusztus 21. péntek pihenőnap, helyette augusztus 8. szombat munkanap. Kérjük szíveskedjenek a szabadságok kiírásánál ezt figyelembe venni.
A körlevél ide kattintva letölthető pdf formátumban.
Győr, 2015. június 22.
Dr. Földesi Péter | Dr. Filep Bálint |
rektor | kancellár |