7/2015. sz. kancellári körlevél a beszerzésekkel és a KH elérhetőségével kapcsolatos tájékoztatás

7/2015. sz. kancellári körlevél 

a beszerzésekkel és Kancellári Hivatal elérhetőségével kapcsolatos tájékoztatás

1)       Beszerzésekkel kapcsolatos tájékoztatás, határidők

A Szenátus elfogadta a Beszerzési és Közbeszerzési Szabályzatot. A szabályzatok és mellékleteik  a http://if.sze.hu címről, bejelentkezés után, a  szabályzatok mappában elérhetőek.

A beszerzésekkel kapcsolatosan a nyári időszakban az alábbi határidők betartását kérjük:

Negyedéves toner, kis értékű informatika, irodaszer beszerzési igények leadása (teljesítés a nyári szabadságok miatt irodaszernél 2015. augusztus 20. utáni héten, a többi eszköznél az eljárás lefolytatásának függvényében)

2015.07.20.

Nemzetközi utazásszervezési igények leadása

2015.07.10.

2)       Tájékoztatás a Kancellári Hivatal elérhetőségéről

A Kancellári Hivatal új helyre költözött. Az osztályok elérhetősége az alábbiak szerint alakul:

Bér- és Munkaügyi Osztály

Igazgatási épület III. emelet, 302 – 304/A. szoba

Beszerzési és Jogi Osztály

Igazgatási épület III. emelet, 310 – 312. szoba

A telefonszámok nem változtak.

A Bér- és Munkaügyi Osztály a korábbiakban megszokott ügyfélfogadási rend szerint működik, kérjük ennek figyelembe vételét az ügyintézésnél (H,P: 9-11, K,Cs: 10-11,30 és 12,30-14)

1)       Tájékoztatás munkanap áthelyezésről augusztusban:

Augusztus 21. péntek pihenőnap, helyette augusztus 8. szombat munkanap. Kérjük szíveskedjenek a szabadságok kiírásánál ezt figyelembe venni.

A körlevél ide kattintva letölthető pdf formátumban.

Győr, 2015. június 22.

Dr. Földesi Péter Dr. Filep Bálint
rektor kancellár