6/2018. sz. rektori-kancellári körlevél - A nyári elszámolási határidőkről

Körlevelek

6/2018. sz. rektori-kancellári körlevél - A nyári elszámolási határidőkről

Az intézményi nyári munkarend és szabadságolások miatt az alábbi elszámolási határidők betartását kérjük:

 

Illetékes szervezeti egység

Beküldendő iratok, dokumentumok, intézendő ügy

Határidő

Kancellári Hivatal

 

megbízási szerződések, egyéb béren kívüliek, keresetkiegészítések, stb) leadása számfejtésre

2018.07.06.

2018. júliusi és augusztusi létszámjelentés (előzetes) (esetleges későbbi változást kérjük e-mailen jelenteni a munkaugy@sze.hu címre)

2018.07.13.

keresetigazolások, munkaviszony és egyéb igazolások igénylése (amennyiben szükséges)

2018.07.20.

Pénzügyi Igazgatóság

számlák, kiküldetési rendelvények (utalványozott, felszerelt) leadása

2018.07.11.

 

 

A szabadságok igénybevételénél kérjük ügyeljenek arra, hogy a projektek megvalósításában részt vevő munkatársak a projekt elvárásokat is figyelembe véve ütemezzék a távolléteket. A havi projektfeladatok maradéktalan megvalósítása érdekében kérjük, hogy egy naptári hónapon belül legfeljebb két hét szabadság kerüljön kiírásra.

 

A nagy mennyiségű számfejtési feladat és számla utalásának zökkenőmentes lebonyolításához kiemelten fontos a határidők pontos betartása.

 

G y ő r, 2018. május 28.

 

                                                            Dr. Földesi Péter                                  Dr. Filep Bálint

                                                                     rektor                                              kancellár